Dec 9, 2007

"Jul uten Jesus har liten verdi,
det blir som ein pakke med ingenting i,
for innhold er viktig,
du tenker helt riktig,
det blir ingen jul uten Jesus!"
Det e nå litt julastemning, syns eg.... har tralla litt på julasong i dag, skrive julakort og ete julekaker. Og så har eg trekt ein pakke med nr. 9 på i kalenderen min. Rune fekk sjokolade i sin!

Elles så har me kosa oss m god mat, sånn som på dette bildet her... ja, for kæ e d egentlig Rune gjømme onna når eg ska ta bilde??? Nåke grønt... Nåke m masse vatn i... nåke som knaske litt... har kje nåke m jul å gjera egentlig,men...
2 veker igjen m jobb nå... og så reise me heim t jul.
D ska bli godt, det!!!!

2 comments:

Kjetil said...

eg tippe d e ein agurk:)

Astrid said...

Littegrann julastemning.. D hjelpe med pakkekalenderen :)

ÅÅ, fekk Rune sjokolade i dag ;)E d ikkje nåke aent inni lukene på ponduskalenderen?