Sep 4, 2006

Velotech M4 disk


Sykkelen min e bra! Har no vore på to terrengsykkelturar, har terrengsykling som valfag, så kvar fredag framøve blir det terrengsykling. Det blir kjekt, men e både litt krevande og slitsomt. I dag har eg hatt det andre valfaget, golf! Har blitt klart bere enn sist. Prøvde oss litt på treningsbanen, og eg klarte ein utruleg prestasjon på hol 1. Eg hadde slått ballen ca halve banen, og va klar for å slå det neste slaget inn på greenen(der holet e). Problemet va at eg slo altfor langt, og det såg ut så ballen sko gå langt inn i skogen. Men så skjedde d utrulega, ballen traff stammen på eit tre i ca10m høgd, og ballen spratt fint tebars og landa på greenen. Det va heilt utruleg, kjekt med masse flaks :D

4 comments:

Familien Sukka said...

hadde du truffe hôlet på det, sko du fått ein is av meg... Og du kunne valgt av alle typer, utenom Gigant, Balltopp og Friskis...

Kjetil said...

eg kunne godt tenkt meg ein isboks!

Familien Sukka said...

Du kan godt få den eine boksen som eg har liggande heime hjå dokken. Eg trur den er frå 1998, men er nok over halvfull... Håpar det smakar!

Synnøve said...

Trur du virkeligt at ein isboks blir liggande i så mange år i fryseboksen i Bjørkly???? Eg bare spør...