Aug 30, 2006

Hard dag!


Bildene e tatt på bli kjent turen, legg og merke t koss kreative stippane(stipendiatane) har vore med teikningane på arkå. Eg har fått ei steinbru, og åsmund har fått eit hjarta(hartmark). I dag har linjå vår sprunge ei løypa så blir kalla 9 kilometeren, men e egentlig berre 8, men d va faktisk tungt nok med berre 8 km, t og med for meg, ken haddde trudd d? Og om ikkje d va nok så spelte med fotball i eit par timar itte lunsj! I dag har eg vaska endå meir kler, føle meg godt kjent med vaskerommet itte kvart, men sjøl om d kanskje hørtes ut som eg visste allt om vasking av kler i sist innlegg, så gjer eg ikkje d. Ringte t irene og synnøve for å finna ut koss eg sko vaska joggesko.

1 comment:

Irene said...

ja, eg kan alt om å vaska joggesko... synd du ikkje fekk tak i meg på telefonen... ring gjerne om andre ting også!! :D
Kjempe bra dør, den likte eg. Kjekt å sjå at d faktisk e folk på Valdres også ;D