Aug 21, 2006

Første møte


Trur faktisk at storesøster blei ganske så spent på litlesøster sine vegne. Hjelpe meg: kunne trudd eg sko begynt der og. Alle andre tok jaffal d som ein sjølsagte ting. Eg freste altså ut til Frekhaug m Ditti. Magane våre va ganske så fudle itte ein herlige middag på kinaen. Og fudlare sko den bli, m alle dei nye inntrykkå.
Her e nåken bilder frå Astrid sin første time på skulen...

Nå gjenstår d å hørra frå Kjetil!!! Koss går d der på Valdres? På bli-kjent-tur, har eg høyrt. Mor ville gjerne at broremann sko legga ut bilde til oppdatering kvar dag på bloggen... Det hadde jammen vore nåke. :D

Ganske stort at desse småsøskenå e både her og der...

KLEM

1 comment:

Kjetil said...

har d godt her! får sjå om eg får lagt ut nåken bilder om d blir internett på rommå