Nov 20, 2005

Sang til Audi, Marit og Tove



mel: Livet er for kjipt!

Sitter her aleine,
har god tid for meg selv.
Leser litt i bladene
og drikker mye vann.
Hadde vondt i hodet,
men jeg er bedre nå.
Spiser brød med pålegg på,
og raper lite grann.

Helga er for kort -aha
Tida flyr i fra meg
Helga er for kort -aha
Jeg vil så gjerne bli!

Føler meg som hjemme,
har gjort det lenge nå.
Vil så gjerne takke for
at jeg kan være gjest.
Her er mat til alle,
Humøret er på topp!
Dere jenter klarer å få
til en hverdagsfest!

Helga er for kort -aha
Tida flyr i fra meg
Helga er for kort -aha
Jeg vil så gjerne bli!

3 comments:

Anonymous said...

That's so sweet. Dypt rørt.
-Audi-

Sildesotten said...

Nei, så fine sang :) Helgå e altfor kort - aha!

Anonymous said...

Eg har fått ein song på håve.. :) Å dikta songar det kan du. Eheøøe... -trude dybendal-