Nov 9, 2005

Nokre store steg att...


... og så er jula her!

Eg har begynt å laga adventskalender, men julegåvene har eg ikkje tatt med i tankane mine enno... Me har vokse opp med pakkekalender heima, dei hang på ein snømann, og sidan me er 4 søsken, fekk me då 6 pakkar kvar (eller egentlig 7...). Dei hang på ein julenisse... Ja, har vel aldri trudd på julenissen. Det kjekke (?) va jo at me søskena alltid fekk dei same tinga, så slapp me å krangle om kalenderpakkane, i alle fall. Veldig bra mor og far!!!

Mor (litt usikker på kor engasjert far er/var i dette) har eit år att å laga pakkekalender. Avtalen er at me får kalender til me er ferdige med vidaregåande. Astrid og Kjetil er så heldige... (eg e sikker på at dei har fått vore med på dette fleire år enn oss. Kæ tid byrja me egentlig denne tradisjonen?)

No, sidan Synnøve og eg er voksne, har me sjølv fortsatt med tradisjonen... Syns me har laga ein flott tradisjon!

1 comment:

marianne said...

Irene! Kor kjekt å møte på dej her da! (sjøl om det då ikkje e heilt det same som gaia- nettverket i bergen..;)) Savna å treffe på dej også! Håpe du he det veldig bra. Klem frå mej.