Jan 28, 2008

Mimre mimre

Såg så barske ut her...


Ah... herlig utsikt!
MÅ LE --- HAHA!
Tatt bilde sjøl, Klara?
Brassi 94

Sidan d ikkje skjer så masse på denne siå, benytte eg anledningå t å mimra litt. Eg klikka meg fram t nåken bilde frå sommaren 2005, d e jammen 2 og 1/2 år si, d. Og plassen e Kvilldal!!!
Sjøl om eg alltid syns vinter e bra, så konne me hatt d litt kjekkare m snø! Men rompeakebrett på 0,5 cm snø funke veldig greitt... Det har me fått testa ut nåken gonger i barnehagen. Festligt, ska kje så masse t for å skape humor og glede blant 2-åringar og deira voksne "tanter".
Nåken andre som har bra bilder å dela?

7 comments:

Astrid said...

Der kom det nya bildet på plass :)

Herlige bilder!!
gamle minner, gode minner!

Kjetil said...

Kjekt med sånne bilder:) e d ein sau du prøve å ligna på synnøve?

Synnøve said...

Eg e bare så utrulig fotogene... :) Sau og sau, syns du eg ligne på ein sau?

Kjetil said...

Ja, gjer du ikkje d? eg syns nå at du alltid ligne litt på ein sau!

Synnøve said...

D må vera krøllene.. Vil nå sei eg ligne meir på ein giraff! :) Med min lange hals!

Kjetil said...

D må vera ønsketenking får di sida!

Synnøve said...

Jaja.. Sauene e nå ganske søte dei og... ;)