Oct 31, 2007

Livet mitt!

Fekk beskjed av Astrid at eg måtte skriva eit innlegg om livet mitt. Så då får eg gjer d. Eg har d egentlig ganske grett, går litt på skule, arbeide litt, søve litt, ete litt, sykle litt, tar bussen litt, e litt på krik, e litt med siv-iren .......( som dokken forstår, eg gjer litt av alt!)

bestilte meg nettopp ein playstation 2(d gjorde astrid og) så nå kan eg få litt t å finna på. Det ska bli kjekt! glede meg t lordag og, då får me håpe alt går viking sin vei, og at d blir sølv!! og eg glede meg t måndag, for då kjeme mor og far t bergen, d blir kjekt!

Så øve t ting som ikkje så kjekt! akkurat nå e d berre ein ting eg komme på, utenom at brann tok seriegull, og d e at mobilen min aldri blir fiksa. Hadde han nettopp inne på reperasjon, fekk han igjen ca 1 mnd itte eg hadde sendt han. grett nok d, men dei hadde jo sjølsagt klart å ødelegga ein knapp, og ikkje fiksa alt som sko fiksast, så nå ska eg senda han inn igjen. KONGE!

4 comments:

Astrid said...

Du e så flinke :)
Men d visste du jo så klart!

Viking tar sølvet, d trenge du ikkje bekymra deg for, men mobilen din e d litt verre med ja..

Men d pleie jo å ordna seg for deg t slutt :)

Irene said...

åh, sitte her og lure på kæ som skjer m min mobil. har kje høyrt nåke ennå, men har jo sendt an inn.

Jaja, elles greitt å få litt oppdatering frå deg og! Synd du ikkje ska vera m på adventskalender... d e jo så KJEKT!

Kjetil said...

adventskalender e ikkje så kjekt, spesielt ikkje nå det e så møkje stress med å finna 24 små pakkar. trur eg får nøya meg med ein sjokoladekalender eller nåke:)

mobilar e nåke herk, sko aldri vore oppfunne!

Anonymous said...

Kjekt å høyra frå dokke. Godt me kan bruka blogg si mobil e nåke herk.
Glede meg t imårå, då reise me t synnøve og på mandag t bergen.Nå fekk eg nettopp ein tlf, så kanskje eg reise t stavanger på kurs på onsdag. Så sånn har eg d. Snakkes. Klem frå gamlemor.