Feb 21, 2007

Ein liten rask oppdatering frå Bildøy

Jepp, då va d kanskje på tidå at eg la ut et innlegg :)
Det har skjedd utrulig masse kjekt itte jul. Eg trur bare eg får nevna ting litt kort:
- Ei helg i Stavanger på besøk
- På turné med skulen
- På besøk t Kjetil og Anne Mette i Valdres
- Ei veka i Hemsedal med KRIK-klassen.
- Mor og far har våre på besøk.
- Vennehelg med Grand Prix, volleyballcup og med besøk av Kjetil +++.. :)

Det besta er at det ennå er masse kjekt i vente, på fredag ska eg heim på vinterfeir og rett itte den ska me fly avgårde t Kenya :) Det komme t å bli utrulig kjekt.

Eg har ikkje lagt inn så mangen bilder ennå, så dei får komma litt seinare..
Men her e jaffal et av Kjetil når han va på besøk i haust :)


2 comments:

Synnøve said...

Yepp! ja, t meir gym! :)

Glede meg t å vera me dokken i helgå! :)

Klem

Tove said...

eg blir mesten misunnelig når eg vett alt det kjekke du er med på.. Hels edvard foss, hehe..