Dec 6, 2006

Gratulera med leilighet!

Idag har Irene flytta inn i ny leilighet i Sandviken i Bergen!
Gratulera så møkje!
Hadde i grunnen tenkt å få ein blomsterbutikk til
å komma med ein gratulasjons orkidè til deg, si det e favoritt planten min..
Og kjeme til å passa utruligt godt i dei flotte vindua dine..
Men, så ombestemte eg meg...
Du får heller få ein orkidè når eg kjeme på besøk itte nyttår ein gong..
Så blir det i allefall ein så er fine.
(Bildet er i frå bryllupet til Arnfinn og Torborg, så va i helgå. Rune og Irene er nå jammen eitt fint par! :) )

4 comments:

Sildesotten said...

Ja, gratulera m ådjelle! nimmare og nimmare klims nå, snart e me naboa :)

Sigrid said...

GRATULERA Irene!! Tenkte på deg i går! Tenk, eigen leilighet! Du vekse t du ôg! ;) Store greier, har lyst å komma på besøk t deg ja! Snakkast snart! :D

Anonymous said...

Gratulerer så masse med ny leillighet :-). Håper jeg kan komme på besøk til deg :-)

Frøken Gjerde said...

gratulere so masse med ny leilighet!! :D vil gjerne komme på besøk ein gang! ha du fått kortet? hope so.. ha ein fiiinfin dag:)