Jun 6, 2006

Wood Green, London

Savne plastpåsen min, eg. Ein kvite m solbriller, postkort og konvoluttar oppi. Nåken som har sett den, på ein benk unna bakken, på Green Park stasjonen...

Har hatt ei mega koselig helg hjå Birgit! Har hatt masse masse kvalitetstid samen. Nå vett eg kæ houmous og crumpets e. Men eg har ikkje peiling på kor masse småmyntar eg har i pengetaskå mi.



Me har dansa unna bakken, me har satt oss rett ner på bakken, me har snikfotografert og snikfilma, me har lekt frisør, me har hatt maraton i både det eina og det andra.

Og me har digga å shoppa mat!!! Kjekt å sjå Rice Krispies treats, Miller, Capri Sun og anna kjekke ting i hyllene...

Birgit: Let's do this again! Og då låve eg at eg ska ha ein fot som fungere litt bere!! Så kan me heller gå i eit normalt tempo! Takk for tålmodighet!

2 comments:

Astrid said...

D såg kjempe kjekt ut :) eg glede meg t neste gong eg ska ut å reisa :)

Nå har sommaran komt heima: sol, plenklpping, trampoline, vannski..

Frøken Gjerde said...

ååå.. du e heldig so ha vært i london!! ha lyst eg òg... ønska deg the greatest day!!