May 14, 2006

In the right mood


Jepp, kan anbefala CDON.COM som ganske så enkelt, bare med hjelp av sånn ti-tolv museklikk nå sende meg 2 (to) cd'ar i posten. Så kan eg easy and happy henta dei om 3-5 dagar (spørs nå om 17.mai legg til ein ekstradag her) og så kan eg setta meg ner og hørra på Julian Berntzen og Kings of Convenience... Veret i Bergen er supert for øyeblikket, så kan kanskje vera ein grunn til at eg har bestemt meg for dei cd'ane. Bildet her vise forresten ikkje til nokon av cd'ane eg har bestilt, men derimot ein eg har lånt av kjære Katrine, og som absolutt falt i smak hjå meg... Trur den falt i smak i Oslo også... Og i jår såg eg han eine i Kings of Convenience (kanskje-kanskje ikkje, eg var einaste vitne i tilfelle), så det var nok kanskje grunn nummer to til at eg bestilte cd av dei...

2 comments:

Klara said...

Ja, det gjorde den så absolutt - og det skal jammen meg på hørt masse på når eg sitte i bilen på veg vestøve!!

Thanx*

Klara said...

oj, litt masse skrivefeil der....

Og den skal eg jammen meg få høyrt masse på når eg sitte i bilen på veg vestøve!

sånn!