Apr 26, 2006

Ny leigebuar?

"Har du møtt Fredrik?" Arne ropte ut frå badet. "HÆ?" Eg sat opptatt med mitt i kjellarstova. Va nå løye at me sko ha fått besøk uten et eg sko ha høyrt nåke, og mens Arne va i dysjen...
"Har du møtt Fredrik?" spør Arne ein gong til og kjem inn til meg med det gule tannglaset mitt... Jaja, den koppen har eg nå sett før, låg på baderomsgolvet sist gong eg såg den. Kæ har Fredrik gjort nå då?

Så ser eg at ein boks med hårvoks dekkar til toppen på koppen min.... oh...

Og der nere, på botnen av koppen min, ser eg Fredrik.

Nå har Fredrik fått seg ny plass å bu, i eit stort Norgesglass 1 meter frå her eg sit. Han har det flott der og eg har det bra her!

2 comments:

Astrid said...

Hehe :)Kjekt med et lite dyr :) Fisken min har forresten dødd, så nå e d heilt tomt i fiskabollen..

Anonymous said...

NEI SÅ FIIIIIIIN!!!!!!kanskje du er så heldig å få besøk av resten av familien i sengå elle dusjoen ein dag og?? hadde jo vore kjekt då.