Mar 27, 2006

LONDON




Ja, då va d endeligt klar for londontur! Glede meg! Ein gjeng med realfagsfolk ska ta turen nerøve i mårå, eg bare seie d - realfag e tingen!! Eg får prøva å få tatt nåken bilder på turen, så får komme d kanskje nåken bilder ut her på bloggen! Ken vett?

Vil og minna alle så ikkje har fått kjøpt seg sesongkort på Viking Stadion om at det ennå ikkje e for seint. Fornuftig investering! Om du ikkje har mulighet t d, så kan du jo bestilla alle seriekampane igjønå canal digital. D e ingen tvil(kanskje litt), i år vinne Viking serien!!

3 comments:

Astrid said...

Realfag e tingen ;) God tur!
Ja Viking vinne nok, uansett så kan d bare gå oppøve itte kampen mot bryne :) hehe

Ragnhild said...

Eg må sei meg litt uenig i at realfag e tingen. Men klart Viking vinne serien i år! Me må ver optimista..Go tur!

Marianne said...

Eg vente på bildar! Du tog jo så mange, så d bler sikkart ikkje någe problem. Viss du trenge någen ekstra, har eg bildene av "månen" ennå!