Feb 12, 2006

OL å bare OL


Her e vår kjære far :) Han e som alle i Suldal har fått greia på veoldsomt gla i vintersport, og då e jo OL midt i blinken. Derfor ska han avspasera litt frå atbeidd for å få med seg det viktigaste.

Det har nåk smitta litt øve på ongane og. D va forresten kjempe bra at me fekk gull i dag :)
Å i mårå e d skiskyting så e høgdepunktet på sendeskjemaet.

Ellers kan eg jo fortella at me ikkje bare ser på vinteridrett, eg va i trekket i dag og prøvte for første gong å stå på snowboard. Kjempe kjekt, men eg blir nok ikkje nåken stor utfordring på det området, men kanskje eg tok ny rekord på å detta :) Dessuten har me fått et gavekort på dagskort i skitrekket i Røldal, glede meg t d ska bli brokt.

4 comments:

Ragnhild said...

Hehe konge!:) me får ta turen i trekket ein gong m og, så kan me stå på brett i lag. viss eg bare tørr å ta trekket opp bakken, det ser så skummelt ut at eg nesten trur det e kjekkare å gå opp.

Astrid said...

Ja d må me :) d va bare stolheis me tok der så eg har heller ikkje prøvt me sånnein vanskelige..

Irene said...

Kom t å tenka på den første gongen du sko prøva Snowboard, Astrid. Va godt d va litt meir vellykka denne gongen. Kæ kjem du t å prøva å Røldal då?

Astrid said...

ja nå fekk eg jaffal prøvt å stå litt på d og :) hehe
Eg trur kanskje eg prøve snowboard igjen, d e jo stolheis et stykke så då e d lettare ;)